piątek, 9 stycznia 2015

Jak zamienić coś nieatrakcyjnego w atrakcyjne

Bardzo prosto.
Jestem w posiadaniu książeczki Gdzie jesteś, Języczku - 30 zabawnych wierszyków usprawniających narządy mowy dziecka.  

Posiadanie jej jest bardzo fajną sprawą. Zawiera mnóstwo ćwiczeń artykulacyjnych, które są wplecione w treści utworów. 
Na początku, jak czytałam je dzieciom - trudno im się było skupić jednocześnie na rozumieniu treści i powtarzaniu ćwiczeń. Zastanawiałam się jednak jak to zmienić i wpadłam na pomysł opatrzenia wierszy ilustracjami zgodnymi z treścią.

Na podstawie wiersza W ZOO wyszło coś takiego:








W formacie drukowanym własnoręcznie domalowałam kilka brakujących elementów, bo pasujących 100% nie mogłam odnaleźć w grafice. 

W takiej formie używam ich do pracy z najmłodszymi dziećmi 2-3-letnimi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz